Abrex
Nabídka hraček
ABREX je známý český výrobce licenčních modelů autíček značky Škoda Auto. V nabídce se nacházejí jak staré druhy Škodovek řady Octavia, Škoda Popular, MB 1000, Škoda 110R a Škoda 120 tak i nové modely Rapid, Citigo, Felicia a jiné.
-20%
Kód: F24 731ABXD-712XA
Abrex Škoda 120L (1984) 1:72 - Veřejná Bezpečnost
Skladem
199 Kč
159 Kč
Vozy Škoda 120L byly v menší míře v době československého socialismu využívány také Veřejnou bezpečností - složkou Sboru národní bezpečnosti, která byla založena v roce 1945. Jejím úkolem bylo vykonávat činnost, kterou v demokratických státech vykonávala Policie. Na základě zákona "O Policii České republiky" se VB přeměila v roce 1991 na
-17%
Kód: f24 143absx-715xn
ABREX Škoda 1203 (1974) 1:43 - Pohřební
Není skladem
659 Kč
544 Kč
Kovový model autíčka značky Škoda v měřítku 1:24
-14%
Kód: f24 143abx-026xx
ABREX Škoda Octavia III (2012) 1:43 - Policie ČR
Skladem
799 Kč
689 Kč
Kovový model autíčka značky Škoda v měřítku 1:43
-19%
Kód: f24 143AB-008HN
Abrex kovový model auta 1:43 Škoda Fabia II amazonian green
Není skladem
369 Kč
299 Kč
Kovový model autíčka značky Škoda v měřítku 1:43
-18%
Kód: f24 143ABSX-723XA
ABREX Škoda 105L (1977) 1:43 - Veřejná Bezpečnost
Skladem
849 Kč
699 Kč
Populární Škoda 105 L s kulatými předními světly, lidově nazývaná „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru a zároveň se jedná i o poslední škodovku s motorem umístěným v zadní části vozidla a s náhonem zadních kol. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí b
-15%
Kód: f24 143ABS-724MF
ABREX Škoda 120L (1982) 1:43 - Modrá Světlá
Není skladem
699 Kč
595 Kč
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru a zároveň se jedná i o poslední škodovku s motorem umístěným v zadní části vozidla a s náhonem zadních kol. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech ve
-15%
Kód: f24 118M-010c
ABREX Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Červená
Není skladem
579 Kč
494 Kč
Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehovým motorem o objemu 49,9 cm3. Díky jeho obrovské oblibě výroba trvala až do roku 1980. Tento motocykl byl nejpočetnější z řady Pionýrů a jednalo se o kvalitativní inovaci předešlého modelu Jawa 05
-17%
Kód: f24 118M-001
ABREX Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Tmavě Červená
Není skladem
359 Kč
299 Kč
Legendární Jawa 50 Pionýr vznikla na základě potřeby vytvořit nenáročný motocykl v nejnižší objemové třídě, který bude dostupným dopravním prostředkem nejširším vrstvám. Pařezu, jak se mu přezdívalo díky svému specifickému tvaru sedla, se v letech 1955-1958 vyrobilo kolem 100 000 ks. Byl nenáročný na údržbu, měl úsporný provoz a přesto by
-15%
Kód: f24 118M-006
ABREX Jawa 250 Pérák (1948) 1:18 - Tmavě Červená
Není skladem
579 Kč
494 Kč
Přelomový a populární motocykl Jawa 250 Pérák se začal původně vyrábět v roce 1946 jako nástupce předválečných typů Jawa 250 Special a Jawa 250 Duplex Blok. Vynikal technicky vyspělým a spolehlivým hnacím agregátem a podvozkem s velice dobrými jízdními vlastnostmi pro jízdu na silnicích. Pérák byl představen na 33. pařížském autosalonu v
-13%
Kód: f24 118M-002
ABREX Jawa 350 Kývačka Automatic (1966) 1:18 - Tmavě Červená
Není skladem
449 Kč
389 Kč
-15%
Kód: f24 118M-011
ABREX Jawa 50 Pionýr typ 21 (1967) 1:18 - Tmavě Červená
Není skladem
579 Kč
494 Kč
Motocykl Jawa 50 typ 21, který se vyráběl od roku 1967 do roku 1977, je odlehčeným provedením modelu Jawa 50 typu 20. S tím sdílí stejné technické parametry, avšak nejedna úprava proběhla v konstrukčních detailech. Poptávka po "jednadvacítce" byla obrovská, ale objem výroby byl bohužel menší než u typu 20 a převážná většina vyrobených kus
-15%
Kód: f24 143ABS-724BZ
ABREX Škoda 120L (1982) 1:43 - Červená Maron
Není skladem
699 Kč
595 Kč
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru a zároveň se jedná i o poslední škodovku s motorem umístěným v zadní části vozidla a s náhonem zadních kol. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech ve