Reklamační řád
Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka při uplatňování reklamace zboží nakupovaného v internetovém obchodě prima-hracky.cz
V případě reklamace nám reklamované zboží prosím zašlete na adresu některé z našich provozoven, nejlépe na tu provozovnu - prodejnu, která Vám zboží dříve zaslala. Spolu se zbožím nám prosím zašlete Vaše jméno a příjmení, číslo objednávky nebo číslo faktury z objednávky.
Kontaktní údaje provozovny spotřebitel obdržel v potvrzovacím e-mailu při expedici zboží kupujícímu. Pokud nastane problém v komunikaci, lze se obrátit přímo na centrálu společnosti na adresu info@prima-hracky.cz
Reklamace se vyřizují přímo na adrese našich prodejen:
- Toys shop hračky, Čapkova 203, 737 01 Český Těšín, tel: 737 278 306, e-mail : tesin@toys-shop.cz
- Toys shop hračky, Hlavní 106, 738 01 Frýdek - Místek, tel: 737 278 307, e-mail : frydek@toys-shop.cz
Podmínky reklamace
- Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, tj. 24 měsíců
- Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které souvisí s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.
- Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů písemně (e-mailem) informovat prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné rozdíly v množství či druhu, případné vady zboží, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují.
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii daňového dokladu, který obdržel spolu se zásilkou.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka v co nejkratší době od obdržení reklamace o postupu vyřízení.
- Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 7 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou na jeho uvedený email, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
- Reklamace vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Veškeré náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník.
Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.ledna 2020. Ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti při vyřizování reklamací a záruce zboží. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.